Opgelost door Livell.nl: Bedrijf reageert niet op diverse berichten omtrent herroepen

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 448425
Gebruiker
Heidi
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een fout gemaakt met het bestellen van een product. Ik heb vrijwel direct na het bestellen het contactformulier ingevuld op hun site met dat ik mijn bestelling wil annuleren cq gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht. Maar ik krijg geen reactie. Geprobeerd via Facebook, Messenger en Instagram maar er wordt niet op mijn berichten gereageerd. Nogmaals een e-mail gestuurd en nogmaals het contactformulier ingevuld. Geen enkele reactie.
Het bestelde product overigens ook nog niet ontvangen.

Gewenste oplossing

In eerste instantie reageren op mijn berichten. En dan het liefst mijn bericht ook in behandeling nemen.
Geboden oplossing
Livell heeft uiteindelijk gereageerd nadat ik aangifte heb gedaan van oplichting. Nog steeds wilden ze niet terugbetaling ondanks dat ik aan alle eisen had voldaan omtrent het herroepen van mijn bestelling. Pas nadat ik er een civiele rechtszaak van wilde maken hebben ze het bedrag teruggestort op mijn bankrekening
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen