Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Livell.nl: Bedrijf reageert niet op diverse berichten omtrent herroepen
Details
Klacht
Ik heb een fout gemaakt met het bestellen van een product. Ik heb vrijwel direct na het bestellen het contactformulier ingevuld op hun site met dat ik mijn bestelling wil annuleren cq gebruik wil maken van mijn herroepingsrecht. Maar ik krijg geen reactie. Geprobeerd via Facebook, Messenger en Instagram maar er wordt niet op mijn berichten gereageerd. Nogmaals een e-mail gestuurd en nogmaals het contactformulier ingevuld. Geen enkele reactie.Het bestelde product overigens ook nog niet ontvangen.
Gewenste oplossing
In eerste instantie reageren op mijn berichten. En dan het liefst mijn bericht ook in behandeling nemen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.