Klacht Livell.nl: Je word niet serieus genomen , service is slecht !

Klachtnummer
# 465340
Gebruiker
Jochie72@
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heel lang gewacht op de Smart watch . Krijg je hem eindelijk na twee maanden schijnt hij defect te zijn . Vervolgens geen respons op al mijn gestuurde mail . Retour moet binnen 14 dagen , dis de Smart watch naar het postbusadres retour gestuurd en vervolgens niets meer gehoord . Dus geen respons op mijn gestuurde mails , horloge retour en naar mijn € 69,00 kan ik fluiten denk ik !!!!

Gewenste oplossing

Ik hoop dat er contact met Livell gemaakt kan gaan worden en dat ze klantgericht gaan werken en goed benaderbaar zijn bij klachten en vragen . Je wilt uiteindelijk waar voor je geld en dat ze hun afspraken na komen . Ook moeten ze het retourbelleid verbeteren zodat je zonder problemen hier gebruik van kan maken als het product niet bevalt of defect is . Zoals het nu gaat is het een frustratie voor de klant !

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen