Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Livell.nl: Klantenservice onbereikbaar; geen reactie op berichten; geen retouradres in de algemene voorwaarden
Details
Klacht
Op 12 mei een Livell Two smart watch bested en deze werd (pas) op 8 juni geleverd. Levertijd zou 2-8 dagen zijn, maar dat kan gebeuren.
Op 14 juni heb ik via klantenservice-bericht op de website aangegeven dat ik afzie van de koop omdat het horloge niet was wat ik ervan verwacht had. Mijn vraag was hoe ik de bestelling kan retourneren. Melding ontvangen dat je ca 1 dag later wat zou horen.
Na 4 dagen later nog steeds niets gehoord en dus nogmaals op 18 juni een zelfde bericht achtergelaten.
Ik wil weten hoe ik de bestelling kan retourneren en het geld (69,99) kan terug ontvangen.
Dadelijk loopt de bedenktijd (van 14 dagen?) af en zeggen ze dat ik niet van de koop af kan. Wat nu?
Gewenste oplossing
Ik wil horen hoe ik de bestelling kan retourneren en het geld (69,99) kan terug ontvangen.Dadelijk loopt de bedenktijd (van 14 dagen?) af en zeggen ze dat ik niet van de koop af kan. Wat nu?
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.