Klacht Livell.nl: ondeugdelijk horloge

Klachtnummer
# 469289
Gebruiker
S.N. de Knegt
Datum
0 reacties

Details

Klacht

ik heb begin juni het horloge ontvangen. Binnen een maand, met normaal gebruik, zat er vocht in het horloge. Ik heb mails verstuurd maar geen enkele reactie. Het horloge is nu net 2 maanden oud en er vallen functies uit. Ik kan hem niet meer koppelen aan mijn telefoon, hij meet geen hartslag en geen bloeddruk. Ik vind dit heel erg voor een duur horloge.

Gewenste oplossing

ik wil graag een nieuw horloge of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen