Klacht Livell.nl: Slechte service en communicatie

Klachtnummer
# 482470
Gebruiker
PeterJ
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Horloge in april gekocht. Werd pas na 5 weken geleverd. Nu 3e week september is het horloge ermee gestopt. Scherm op zwart. Mail gestuurd naar klantenservice, geen bevestiging.

Gewenste oplossing

Serieus met een antwoord en oplossing.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen