Klacht Livell.nl: Smartwatch betaald en nog steeds niet ontvangen na 1,5 maand.

Klachtnummer
# 456438
Gebruiker
C.A. Remmermaal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Horloge gekocht a 70 euro, niet binnen de levertijd die beschreven wordt op de site. Na email blijkt het kwijt geraakt te zijn. Wat overigens bij meerdere mensen is gebeurd. Nieuwe is onderweg zeggen ze. Nu 1,5 maand verder nog niks ontvangen. Op mijn mail dat ik mijn geld terug wil wordt niet gereageerd. Dit ruikt naar oplichtingspraktijken. Ook denk je dat je iets besteld wat uit Nederland komt... helaas ze bestellen het gewoon in china en betalen we dus veel te veel voor dit horloge.
Ik wil gewoon mijn geld terug!!!

De oplossing

Mijn geld direct terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livell.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livell.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen