Klacht Livera: Kapotte badpak Sunflair niet vergoed

Klachtnummer
# 31116
Gebruiker
lindagerritsen
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Duur badpak gekocht (€ 90,-), hiermee zo´n 10 keer gezwommen, en 1 keer van de glijbaan geweest, en er zitten 2 gaten in (van de glijbaan) en de kleuren zijn vervaagd. Terug geweest naar winkel eind juni, badpak is opgestuurd, na 2 weken nog niets gehoord. Langs geweest, medewerkster was op vakantie, en dat ze van niets wisten, maar vanwege het goede weer, wilde ik wel een ander badpak. Was er niet in mijn maat, wel een tankini. Gepast, was niet de ideale maat, maar beter iets dan niets. Moest € 40,- afrekenen, deze zou ik terug krijgen als het andere badpak retour was. Normaal gezien krijg je een waardebon, maar ik zou geld terug krijgen, dit was toegekend. 31 juli ben ik terug naar winkel geweest (voor de 4de keer), "juiste" medewerkster was er en gaf mij 2 brieven, en kapotte badpak terug, wordt niets vergoed, en tankini wordt ook niet terug betaald. In de brieven staan wel tegenstrijdige dingen voor een badpak! Niet in zon en zwemwater bv, kan schade veroorzaken...

De oplossing

Waarom koopt men een badpak? Volgens mij om in de zon te gaan en in het water, en na het zwemmen was ik mijn haar graag met shampoo... Oplossing: mij tegemoetkomen met of een ander badpak of geld terug, in elk geval van de tankini (retour binnen 8 dagen was namelijk geen optie, aangezien er mensen met vakantie waren en het langer duurde voor ik uitsluitsel had over het badpak). Nu heb ik een badpak én een tankini die ik niet draag omdat ze beide niet goed zijn. Nu heb ik totaal € 130,- betaald voor spullen waar ik niet tevreden over ben of kapot zijn. Ook de service was ver te zoeken in deze winkel, vind dat ik hier niet netjes behandeld ben en er werd onjuiste informatie gegeven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livera?