Opgelost door Livera: zwarte BH's Livera geven af, Livera ontkent maar vraagt wel ze niet met lichte kleding te dragen...

content Opgelost
Mw Dobbelaar

Als trouwe klant van Livera onlangs 2 zwarte BHs gekocht die helaas afgeven op lichte kleding. De afdruk van de BH’s is overduidelijk op minstens 4 kledingstukken te zien. Klacht gemeld. Procedure liep maandenlang. Volgens consumentenrecht had ik volledig schadeloosstelling moeten krijgen.
Livera ontkent dat het door hun BH's komt maar adviseert wel om de BH's voortaan enkel met donkere kleding te dragen.
Livera biedt 'uit coulance' een waardbon aan die niet eens de kosten voor beide BH's afdekt, laat staan de gevolgschade. De BH en het hemdje wat ik heb opgestuurd voor onderzoek ben ik kwijt.
Het gaat me hier niet voornamelijk om het geld, wel om de mentaliteit.

Ik wil met name dat Livera het 'draagvoorschrift' voor donkere kleding intrekt. Uiteraard wil ik schadeloosstelling voor de BH's. De hemdjes, daar valt over te praten.
Ik heb 60 euro schade geleden qua BH's, de hemdjes waren een kleine 32 euro. Aangetekend verzenden kostte 8,50.

Wij vinden dat Livera hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Mw Dobbelaar
Heb alsnog de tegoedbon gekregen, en dit keer is het voorschrift de BH niet met lichte kleding te dragen achterwege gelaten. De toon was ook vriendelijk. Ook niet onbelanrijk (!). Bon vind ik PRIMA, het ging me niet om het geld (hoewel ik normaal vindt dat je een vergoeding krijgt voor geleden schade EN een nieuw kledingstuk wat je ter onderzoek hebt opgestuurd...), het ging me er om dat ik niet iets wil kopen bij een winkel waar je niet terecht kan als er onverhoopt iets mis gaat.

Ook een klacht indienen over Livera?