Klacht LivingToday: Geen service ondanks de servicekosten die wij betalen

Annemijn

Vorig weekend, 12 december, is door de storm ons raam kapot gegaan in de slaapkamer. Ik heb meteen gebeld naar het servicekantoor van ons makelaar. Wij betalen namelijk elke maand een bedrag voor deze service. Op dat moment dat ik belde waren zij niet bereikbaar en kon ik een voicemail achterlaten zodat ik teruggebeld kon worden. Echter, op maandag had ik nog niks gehoord. Op dinsdag, woensdag, donderdag en vrijdag hebben wij wederom het servicekantoor gebeld (30 euro cent per min!!). Wij werden telkens afgepoeierd met ' wij bellen u zo snel mogelijk terug'. Nu is het zaterdag 19 december en zijn wij nog niet gebeld, er is nog niemand langs geweest, en wij zitten nog steeds zonder raam in onze slaapkamer.

Nu snappen wij dat het probleem niet in 1 dag is op te lossen. Maar wij vinden het schandalig dat wij worden afgepoeierd. Op dit moment moet 1 van ons telkens thuis blijven ivm de inbraakgevoeligheid. Daarnaast betalen wij ook voor de service van het servicekantoor!

Dat er zo snel mogelijk een nieuw raam wordt geplaatst voor de feestdagen!!

Wij vinden dat LivingToday hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LivingToday?