Klacht Livingzenses.nl: Gekochte diffuser werkt niet naar behoren

sad Niet opgelost
Nietbest!

Gekochte diffuser ontvangen op 23 augustus werkt niet meer na enkele maanden. Op 8 maart eindelijk kunnen melden dat de diffuser niet meer werkt. Eerst kreeg ik een melding dat er bij hun vakantie was tot 21 september, vervolgens waren ze door " omstandigheden" de gehele maand maart gesloten en werd er pas op 7 april gereageerd op mijn melding. Ik heb meteen vermeld dat ik de handleiding al had gevolgd en waar komt de medewerkster mee?: " Dat is jammer om te horen. In de bijlage heb ik een troubleshooting guide bijgevoegd. Kunt u die eens volgen?

Wat bedoelt u met niet afslaan? Dus als het water op is dan blijft hij doorgaan?

Met de warmste groeten,

Kimberley | Klantenservice

www.LivingZenzes.nl

033-2003183".

Vervolgens nog 2x een bericht verstuurd waarop niet wordt gereageerd. Aankoopbewijs heb ik tevens per mail ontvangen.

Diffuser kosteloos repareren of vervangen. Verzendkosten moeten ze zelf dragen.

Wij vinden dat Livingzenses.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Nietbest!
Ik heb een vraag gesteld m.b.t. de verzendkosten die maar liefst €6.95 zijn, maar weer geen reactie...Deze ga ik uiteraard niet voldoen. Desondanks moet de diffuser wel worden gemaakt.

Ook een klacht indienen over Livingzenses.nl?