Klacht Livingzenses.nl: Gekochte diffuser werkt niet naar behoren

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 435439
Gebruiker
Nietbest!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Gekochte diffuser ontvangen op 23 augustus werkt niet meer na enkele maanden. Op 8 maart eindelijk kunnen melden dat de diffuser niet meer werkt. Eerst kreeg ik een melding dat er bij hun vakantie was tot 21 september, vervolgens waren ze door " omstandigheden" de gehele maand maart gesloten en werd er pas op 7 april gereageerd op mijn melding. Ik heb meteen vermeld dat ik de handleiding al had gevolgd en waar komt de medewerkster mee?: " Dat is jammer om te horen. In de bijlage heb ik een troubleshooting guide bijgevoegd. Kunt u die eens volgen?



Wat bedoelt u met niet afslaan? Dus als het water op is dan blijft hij doorgaan?





Met de warmste groeten,



Kimberley | Klantenservice

www.LivingZenzes.nl

033-2003183".

Vervolgens nog 2x een bericht verstuurd waarop niet wordt gereageerd. Aankoopbewijs heb ik tevens per mail ontvangen.



De oplossing

Diffuser kosteloos repareren of vervangen. Verzendkosten moeten ze zelf dragen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livingzenses.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Nietbest!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb een vraag gesteld m.b.t. de verzendkosten die maar liefst €6.95 zijn, maar weer geen reactie...Deze ga ik uiteraard niet voldoen. Desondanks moet de diffuser wel worden gemaakt.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Livingzenses.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen