Klacht Livonly.nl: Geld nog steeds niet terugontvangen

Klachtnummer
# 27352
Gebruiker
Marieke
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb op 30 maart 2013 een legging en broek besteld, deze waren op voorraad werd aangegeven. De aangegeven levertijd was 3 tot 5 dagen, na ruim 10 dagen nog niets ontvangen. Na een korte eerste en laatste mailwisseling kon de Legging toch niet geleverd worden en uiteindelijk werd de broek die wel geleverd kon worden in de verkeerde maat toegestuurd. Deze heb ik binnen de gestelde termijn weer retour verzonden. Telefonisch contact is onmogelijk, ik heb meerdere malen gebeld, de telefoon wordt niet opgenomen, en ook op de ingesproken berichten wordt helemaal niet gereageerd. Tevens heb ik meerdere malen getracht dan via de mail contact te krijgen, ook hierop ontvang ik geen enkele reactie. Ik wacht nog steeds op een reactie van Livonly en op terugstorting van mijn geld, nu bijna 8 weken verder.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het door mij vooruitbetaalde bedrag voor de niet en verkeerd ontvangen artikelen door Livonly terug wordt gestort op mijn rekening nr .

1 reactie

  1. Auteur
    Livonly.nl
    Datum
    Beste klant van livonly,
    De broek die je niet paste zou je retour sturen maar is tot op heden nog niet gebeurd, we zullen alvast het bedrag van de niet geleverde legging terugstorten.
    u wilde het hele bedrag in 1 keer maar dat gaat niet zolang wij de broek niet van u terugkrijgen.
    Wij hopen dat de broek nog retour komt.
    met vriendelijke groet.
    Livonly

Ook een klacht indienen over Livonly.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen