Klacht Livonly.nl: Geld nog steeds niet terugontvangen
Details
Klacht
Ik heb op 30 maart 2013 een legging en broek besteld, deze waren op voorraad werd aangegeven. De aangegeven levertijd was 3 tot 5 dagen, na ruim 10 dagen nog niets ontvangen. Na een korte eerste en laatste mailwisseling kon de Legging toch niet geleverd worden en uiteindelijk werd de broek die wel geleverd kon worden in de verkeerde maat toegestuurd. Deze heb ik binnen de gestelde termijn weer retour verzonden. Telefonisch contact is onmogelijk, ik heb meerdere malen gebeld, de telefoon wordt niet opgenomen, en ook op de ingesproken berichten wordt helemaal niet gereageerd. Tevens heb ik meerdere malen getracht dan via de mail contact te krijgen, ook hierop ontvang ik geen enkele reactie. Ik wacht nog steeds op een reactie van Livonly en op terugstorting van mijn geld, nu bijna 8 weken verder.Gewenste oplossing
Ik wil dat het door mij vooruitbetaalde bedrag voor de niet en verkeerd ontvangen artikelen door Livonly terug wordt gestort op mijn rekening nr .De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.