Klacht Livonly.nl: Schoenen besteld en betaald, na 3 weken nog steeds niets gehoord
Details
Klacht
Ik heb op 10 oktober 2013, inmiddels 3 weken geleden, schoenen besteld en betaald via Ideal op de webshop van Livonly. Zoals op de website vermeld staat zou de aankoop binnen 3 tot 5 werkdagen worden geleverd en wanneer het product niet op voorraad was zou dit tot 10 dagen kunnen duren. Toen deze beide verzendtijden waren verstreken ben ik gaan bellen en emailen naar de genoemde contact gegevens die staan vermeld op de website. Na enkele telefoontjes doorgeschakeld te worden naar de voicemail en deze ook te hebben ingesproken, ben ik het bedrijf gaan mailen over de huidige situatie en dat ik mij afvroeg waar mijn bestelling bleef. Al deze pogingen tot contact zijn tot op heden nog steeds niet beantwoord. Ik ben gaan informeren bij de Kamer Van Koophanden omdat hun nummer staat vermeld op de website. Het KVK heeft mij twee andere telefoonnummers gegeven en deze worden zoals in de voorgenoemde gevallen beiden niet beantwoord.Gewenste oplossing
Ik verzoek vriendelijk doch dringend dat ik op de hoogte word gesteld van mijn bestelling. Wanneer de schoenen kunnen worden geleverd wil ik ze in de juiste maat zoals besteld ontvangen en anders wil ik met spoed mijn geld terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.