Wij vinden dat Livoro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Livoro.nl: Geen reactie op retour aanvraag
Details
Klacht
Krul tang besteld een maand moeten wachten Terwijl op website staat volgende dag verstuurd! Het Was een kado dus ergens anders er één gekocht die wel op tijd kwamMeteen retour formulier aangevraagd , geen reactie Pas na veel mails kreeg ik de vraag waarom retour? Uitgelegd dat ik al een andere had gekocht en mijn haar niet geschikt was volgens het filmpje ( te dik) Het bleef weer stil Daarna weer 3 mails gestuurd maar ik hoor niets!! Dit lijkt op oplichting want er staat dat je binnen 30 dagen mag retourneren ben er erg verdrietig van want kan dit geld niet missen
Gewenste oplossing
Snel een retour label stuurt en mijn geld terug stort zoals beloofd op de site- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.