Klacht Livoro.nl: Geen reactie op retour aanvraag

Ellen

Krul tang besteld een maand moeten wachten Terwijl op website staat volgende dag verstuurd! Het Was een kado dus ergens anders er één gekocht die wel op tijd kwam
Meteen retour formulier aangevraagd , geen reactie Pas na veel mails kreeg ik de vraag waarom retour? Uitgelegd dat ik al een andere had gekocht en mijn haar niet geschikt was volgens het filmpje ( te dik) Het bleef weer stil Daarna weer 3 mails gestuurd maar ik hoor niets!! Dit lijkt op oplichting want er staat dat je binnen 30 dagen mag retourneren ben er erg verdrietig van want kan dit geld niet missen

Snel een retour label stuurt en mijn geld terug stort zoals beloofd op de site
Geen oplossing Leugens over dat ik de tang gebruikt zou hebben ( zonder gezien te hebben) Bijna geen antwoord gekregen en de antwoorden die ik krijg kloppen niet Dit is echt oplichterij en dit wordt gemeld bij diverse media die dit bedrijf misdchirnnaan kunnen pakken Als de Consumentenbond de beoordelingen van dit bedrijf opzoekt ziet u heel veel klachten Jammer dat u daar niets mee kunt doen

Wij vinden dat Livoro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    Livoro.nl
    Gebruikte tangen mogen ivm hygiene niet terug worden geaccepteerd. Klant geeft aan dat haar haren te dik zijn voor de tang.
    Ellen
    Klant geeft aan dat haar haar te dik is zegt lovoro Dat klopt dat heb ik gezegd en ook vermeld dat dat naar aanleiding is van het filmpje en de beschrijving waarin staat dat men kleine plukjes haar moet nemen
    Dat is dus niet geschikt voor mijn haar
    Ik heb de tang niet gebruikt want ik had al 3 weken een andere krultang in huis die wel op tijd kwam ! maar al had ik dat wel gedaan dan hoort livoro aan te geven op hun site dat dit soort artikelen niet retour mogen en niet zoals nu gebeurd onder de advertentie de opmerking plaatsen dat het artikel retour mag
    Nogmaals artikel is niet in een verzegelde doos gekomen maar in een rol bubbeltjes plastic!!! Zonder naam van lovoro erop dus moet je het wel open maken om te kijken wat erin zit . Bijgaand de foto op de site
    Ik lees talloze klachten over deze website met dezelfde klacht als dat ik heb dus ik weet wel dat dit wel een gevolg gaat hebben als ik mijn geld niet terug krijg zoals beloofd op de website . Vind dit zo jammer dat het zo moet maar ik kan het geld niet missen en heb er ook gewoon recht op
    Ellen
    Weer een week verder en nog niets gebeurd bij Lovoro ! Geen retour label gehad of antwoord dat ik in mijn gelijk sta Wordt er nog iets gedaan aan mijn klacht of moet ik het bij mijn rechtsbijstand aankaarten ?
    Dank u
    Ellen
    Ik krijg geen reactie meer Wat nu te doen ? Ik sta volledig in mijn recht en ben zeer teleurgesteld dat er niets mee gedaan wordt Ik kan naar kassa stappen of andere media opzoeken maar dit moet toch op te lossen zijn ?
    Livoro.nl
    Gebruikte tangen mogen ivm hygiene niet terug geaccepteerd worden. Indien dit niet het geval was, zou er geen enkele probleem zijn. Daarnaast zijn wij open over het feit dat wij direct via de leverancier leveren en geen doos meegeven.

Ook een klacht indienen over Livoro.nl?