Klacht Livoro.nl: Het de klant zo moeilijk mogelijk maken

Klachtnummer
# 577854
Gebruiker
A.R.M. de Boer
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Duur betaald (40€) voor kapot product (door Livoro.nl doorgestuurd vanaf aliexpress. Sticker zat er nog op. Kostte bij aliexpress 14€). Dwarszitten in retourproces. Uiteindelijk na vele verzoeken, retour kunnen sturen. Hierna geen geld terug ontvangen. Hun tactiek is dat ze na tijden een bericht sturen dat ik aan moest tonen met een verzendbewijs dat het daar is aangekomen. Wat ik natuurlijk zo goed bewaard had, dat ik het waarschijnlijk volgend jaar weer terugvind.

Gewenste oplossing

Netjes mijn geld retour, zonder nu nog een afleverbewijs te moeten overleggen. Gezien mijn aangeleverde foto's van het beschadigd ontvangen product is er voor mij geen enkele reden om een retourzending te faken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Livoro.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Livoro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen