Opgelost door Livoro.nl: Slechte service

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 522451
Gebruiker
Gina@boos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ook ik ben heel lang bezig geweest om de krultang retour te kunnen sturen. Ik kreeg geen reactie meer terug. Uiteindelijk via via dit adres gekregen.

Adres voor retour sturen producten:

Livoro
Konnetlaantje 4
1435 HW Rijsenhout

Stuur retour met Track en Trace. Sluit je eigen gegevens erbij in. Maak er een foto van en mail het naar Livoro. Hoop dat jullie dan net als ik het geld retour kunnen krijgen.

De oplossing

.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Livoro.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gina@boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Eigenaar Jeremy staat klanten wel netjes te woord maar helaas staat zijn nummer nergens vermeld. Ik heb het per toeval gekregen. Hoop dat hij de dames van de klantenservice wat beter gaat instrueren. Zodat hij er meer tevreden klanten aan over houdt.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Livoro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen