Opgelost door Livoro.nl: Slechte service

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 518215
Gebruiker
Gina@boos
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik wil mijn product retouneren maar dat mag volgens Livoro niet. Er staat toch echt in de voorwaarden dat als je niet tevreden bent over een product je deze retour kan sturen. Uiteraard wil ik ook mijn geld terug. De klantenservice werkt niet echt mee.

De oplossing

Geld terugstorten! En adres geven waar de krultang naar retour kan.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Livoro.nl is uitgenodigd om deel te nemen aan Klachtenkompas.

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Gina@boos
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Livoro.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen