Klacht Lizengo.nl: Licentiesleutel van het softwareprogramma Office2016 meerdere keren(27x) verkocht.

G.G. Smits

Begin september 2016 kocht ik bij Lizengo het softwareprogramma Office 2016. Het functioneerde prima. Maart 2019 veranderde ik het wachtwoord van mijn server voor de internetverbinding van Outlook(een onderdeel van het Officeprogramma). Outlook deed het niet meer. Ik belde Microsoft in Amsterdam en van een medewerker hoorde ik, dat ik uit het Microsoft bestand verwijderd ben op grond van het feit dat de Licentiesleutel van het Office 2016 programma 27 keer al gebruikt was. Ik dacht dat een licentiesleutel zeer persoonlijk was. Nu blijkt dat deze sleutel meerdere keren verkocht is of door het bedrijf of door een medewerker van het bedrijf.

Het zou het bedrijf sieren, als ze het aankoopbedrag op mijn rekening terugstorten.

Lizengo.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lizengo.nl?