Klacht Lizengo.nl: Ongeldige productsleutel bij Lizengo.nl gekocht, geen support

# 319602
Leonardo2000

Ongeldige productsleutel bij Lizengo.nl gekocht, geen support

Bestelnummer 1525132

Ik heb onlangs bij dit bedrijf een productsleutel gekocht voor Windows 7 Ultimate X64.
De key werd zonder enige encryptie gewoon via onbeveiligde email verstuurd, in plaats van in een (met wachtwoord beveiligde) https link.
Zo'n https link werkt ook als daar nog een hele lange hexadecimale parameter (lange random code) aan zit die speciaal voor jou is.
Van een software bedrijf zou je verwachten dat ze weten hoe ze productkeys veilig moeten opsturen.

Maar nee, gewoon leesbaar in gewone email, waardoor de key overal leesbaar op proxyservers staat.
Also het de normaalste zaak van de wereld is om je bitcoin wallet key open en bloot op internet te zetten naast kopietjes van je rijbewijs, ID-kaart en paspoort.
Dan weet je tenminste zeker dat er identiteitsfraude wordt gepleegd en er van alles op jouw kosten gekocht wordt.

Zodra ik Windows 7 Ultimate geïnstalleerd heb en de bij Lizengo gekochte key invoer meld Windows dat de productsleutel ongeldig is.
Je kunt de key ook op de Microsoft website valideren, maar ook die meld dat er een probleem met de key is en deze ongeldig is.
Verzin ik uit mijn hoofd een key, dan krijg ik exact dezelfde melding.

Ik heb al diverse keren contact met Lizengo opgenomen krijg steeds automatisch een ticket en automatische email, maar na weken heb ik nog steeds geen nieuwe werkende productsleutel gekregen.
Daarom heb ik ze inmiddels in gebreke gesteld en wil per omgaande mijn geld terug!
Als je die toko belt krijg je alleen muziek te horen...

Bij Lizengo kan je dus niet betrouwbaar werkende produstsleutels kopen. Geen zaken met Lizengo doen!!!

Ik wil per omgaande mijn geld terug hebben!

Lizengo.nl is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over Lizengo.nl?