Klacht LMM Specialist: Nissan Micra K11 bj 2001 Gasklephuis met luchtmassameter

Prem Banarsie

op 17 april hebt ik een voor mijn auto
besteld, en staat duidelijk op levertijd is 2 werkdagen. nee hoor bestelling hebt ik pas na een week ontvangen en nog de verkeer onderdeel van een oudere model ! hebt alle gegevens doorgeven van mijn auto ook hebt ik foto's van de oude Gasklephuis met luchtmassameter gemaild ! nog beweerd de verkoper dat het de goeie onderdeel is ! ook de dag van ik bestelling had geplaatst nogmaals duidelijk via de mail gevraagd of het de goeie onderdeel is ! in tussen tijd hebt ik die bedrijf gemaild te vragen voor een retour adres en mijn geld terug te storten nee zegt verkoper ik hebt een goed gebruikte gasklephuis met luchtmassameter die ga ik voor je op sturen voor de zelfde geld ! nee zeg ik hebt voor een nieuwe gasklephuis betaald , ja zij verkoper die is ook met 1 maand garantie terwijl ik op nwe 24 maanden garantie kreeg ! ik hebt 2 weken gewacht om een retour adres te krijgen.Slecht

tot heden hebt ik geen oplossing en weigermijn geld terug te betalen,
en ook geen gebruikte gasklephuis met luchtmassameter ontvangen, deze mensen houd mijn voor de gek ! het heeft mijn op deze manier veel geld gekost graag wil ik de kosten bij hun neerleggen .

Wij vinden dat LMM Specialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LMM Specialist?