Klacht LMM Specialist: Ook oplichting via Luctmassameter specialist uit Glanerbrug

AVN

Ook ik heb op 12 juni jl. een gasklephuis bested en betaald ( 101,95 totaal) Deze zou binnen 24 uur worden geleverd ( was op voorraad ) na allerlei excuses over stakingen bij DHL en ik na 10 dagen heb aangegeven het artikel niet meer te willen en mijn geld terug te willen werd mijn verzoek ( wel tientallen inmiddels) complete genegeerd en uiteindelijk zouden ze het opsturen ( wilden ze niet doen eigenlijk omdat ze als fraudeur aangemerkt zijn bij Marktplaats en ik volgens de LMM de verdachte daarvan zou zijn ( moet niet gekker worden, ik ben verdachte ineens terwijl zij mijn geld hebben) er werd een packet bezorgd aan de deur drie weken na dato zonder afzender. Uiteraard heb ik dit geweigerd, geen idee wat er inzat... Inmiddels na het zoveelste verzoek tot terugbetaling heb ik aangifte gedaan bij de politie wegens internet oplichting. Ik heb zelden zo' n idiote correspondentie meegemaakt als met de LMM. wil ik nog meegeven dat ze geen eens een KVK nummer hebben, vervolgstappen volgen!!

geld terug, dan pas wordt de aangifte ingetrokken. Vervolgstappen volgen

Wij vinden dat LMM Specialist hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over LMM Specialist?