Klacht Loavies: gaten in shirt

Hill Sam

Hi loavies,
Ik ben een trouwe fan van loavies en bestel dan ook regelmatig kleren op de site. Onlangs heb ik een blouse besteld (4-01-2018) en had hem gister voor het eerst aan gedaan. Hij stond goed en was daar ook heel blij mee. Echter, aan het eind van de dag zie ik dat er allemaal gaten bij zijn gekomen. Eerst zag ik er 1, en toen nog onder me oksels en zijkanten. Ik heb dit nooit eerder gehad en mijn vriendinnen zeiden ook dat het komt door de kwaliteit van de blouse. Ik baal hier heel erg van en zou graag willen retourneren. Echter, ik heb het prijskaartje met verpakking gelijk weggegooid, dus die heb ik niet meer in bezit. Dus ik vraag me af hoe het nu verder uit komt te zien, want ik zou graag wel mijn geld terug willen hiervoor, want het lijkt mij dat het niet de bedoeling is dat het zo snel kapot gaat, zonder iets geks mee te hebben gedaan. Verder ben ik wel een trouwe fan van loavies, dus daarom vond ik het zo gek, maar ik hoop dat jullie dit kunnen oplossen.

Geld terug voor het blouse of een tegoedbon om iets anders mee te kopen.

Hill Sam

Ook een klacht indienen over Loavies?