Klacht Loavies: Retourneren Loavies product via Returnista gaat niet, kost veel geld en niemand reageert op mail

N.J.A.M. van de Ven

Mijn dochter heeft een trui besteld bij Loavies, deze bleek te klein. Ze wilde hem terugsturen om te ruilen. Via website van Loavies hiervoor verwezen naar "Returnista", een retourorganisatie kennelijk, waar ik voor €4,95 een retourlabel kon krijgen. Geld onmiddellijk afgeschreven maar GEEN retourleberl en GEEN mail. Ook niet in de spambox.
Dus nog meer geld kwijt en met lege handen. Returnista 2 x gemaild, Loavies ook, GEEN ENKELE REACTIE !! Nu 9 dagen geleden. Echt schandalig.

Gewoon een fatsoenlijk antwoord op de mail en een oplossing hoe het product te ruilen cq retourneren. Ik koop veel online, maar dit soort praktijken nog nooit meegemaakt. Lieft telefonisch contact want ze zorgen dat nergens een nummer te vinden is en dat is uitermate klantonvriendelijk (en riekt al naar malafiede bedrijf)

N.J.A.M. van de Ven
Nog steeds gewoon totaal geen reactie. Ben twee maanden verder, het artikel is geretourneerd, heb daarvan ook code van retourlabel etc. mar het blijft doodstil en ik heb EN geen geld terug van het artikel EN ben ook nog geld kwijt van het retourlabel van Returnista met wie Loavies samenwerkt voor de retouren. Schandalig !! Telefoonnummer: Niet aan te komen. Ook zeer klantonvriendelijk

Ook een klacht indienen over Loavies?