Klacht Loavies: Rits die niet aansluit of opengaat

Klachtnummer
# 421839
Gebruiker
Maaike
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb eind novmeber geleden een winterjas besteld op de site loavies. Wanneer ik de jas binnen kreeg, bleek er op het eerste zicht weinig mis mee. Na 2 weken kreeg ik de ritst niet goed meer dicht. Ik heb geprobeerd dit probleem te verhelpen. Ik ben naar een kledingreparatie geweest en deze vertelde mij dat de rits compleet scheef in de jas is genaaid en het een fabrieksfout is. als ik de rits dicht doe dan gaat hij van onderafaan open en krijg ik mijn jas niet meer open of dicht. Ik heb contact opgenomen met loavies en zij geven aan dat ik te laat contact opneem en ik dus geen garantie meer heb. Ik weet dat het buiten de garantietermijn van 30 dagen valt, maar ik heb em niet zelf kapot gemaakt.Maar een fabrieksfout is de fout van de site toch? Wat kan ik hiermee? hebben jullie raad voor mij?

De oplossing

ik zou graag een tegemoedkoming willen. Een nieuwe jas of korting op de nieuwe jas. Ik wil hem wel nog een keer bestellen.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Loavies?