Klacht Loberon.nl: Veel te late bezorging, dus geen verjaardagkado.

Fidget

Bestelde artikelen niet op tijd gekregen. Naar een aantal telefoontjes , weer hetzelfde antwoord gekregen, dat de goederen wel in bestelling staan, maar ze weten niet of deze wel/niet is verzonden, de track /trace is niet te achter halen. Ik ben as dinsdag jarig, en mij is vantevoren beloofd , dat de bestelde artikelen ruimschoots op tijd komen.
Vanmorgen weer gebeld, ze nemen contact op met het hoofdkantoor , het is nu vrijdag de 25ste, as maandag kan ik pas antwoord verwachten, duurt kennelijk zo lang om contact te maken met het hoofdkantoor , balen voor mij, heb ik geen verjaardagskado. Dit ook aangegeven, wordt niet op gereageerd, klantgericht en klantvriendelijkheid is hier ver te zoeken, als je wat lastigere vragen stelt. De dame van de klantenservice , benoem haar naam niet, is in het geheel niet klantvriendelijkheid, jammer ben echt teleurgesteld. Ik hoop dat er wel een terugkoppeling komt?????

Zsm contact opnemen hoofdkantoor.

Fidget
    Nog niets binnen , de bestelling is al op 14 januari jl geplaatst, intussen jarig geweest, geen kado’a
    De artikelen staan nu nog steeds in Duitsland, teleurstellend !!
    Loberon.nl
    Afgelopen week contact met de klant gehouden en een tegemoetkoming gegeven voor de lange levertijd. De bestelling is op het ogenblik nog onderweg naar de klant. Deze zal binnen enkele dagen geleverd worden.
    Fidget
    Klopt idd, de bestelling is op 14 januari geplaatst, intussen jarig geweest, beloofd was dat het spoedig geleverd zal worden zit 15 dagen tussen. Nu duurt het al 18 dgn , en nog niets
    De tegemoetkoming die ik heb gekregen, dat moest ikzelf benoemen, anders was het niet aangeboden, beetje jammer, pakket hopelijk as maandag in huis, toch ook nog een compliment voor de mooie collectie die jullie aanbieden.
    Dirma van Brandwijk
    Loberon.nl
    Afgelopen maandag is het pakket inderdaad geleverd.
    Fidget
    Klopt inderdaad, eindelijk na 3wkn wachten, terwijl de artikelen ruim op voorrraad zijn.

Ook een klacht indienen over Loberon.nl?