Klacht Lodewijk Assurantien: Verzekeraar vind dat ik te ver weg woon om een hersteladvies van mijn woekerpolis persoonlijk toe te lichten.

Klachtnummer
# 168410
Gebruiker
JD-R
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een woekerpolis van Delta Lloyd via deze intermediair. In 2014 hier ook al contact over gehad en hebben we toen telefonisch afgehandeld. Ook toen vonden zij de afstand te groot (Wezep - Zuidlaren).
Nu opnieuw om een hersteladvies gevraagd. Ik begrijp er niet veel van. Maar ook nu geven zij aan dat de afstand te groot is. Wel ontvangen ze ieder jaar meer dan €400,- op deze polis. Lekker verdienen zonder inspanning.

Ik ben er nu zo klaar mee dat ik van de polis af wil. Ik kom met hun niet verder. Ook hiervan geven ze dan aan dat het mijn eigen beslissing is. Dat klopt. Maar wel een klacht waard.

De oplossing

Alle kosten die ingehouden zijn op de polis ten voordele voor deze intermediair waarvoor zij in feite niets doen terugbetalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lodewijk Assurantien hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Lodewijk Assurantien?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen