Wij vinden dat Lofte hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Lofte: Absurt
Details
Klacht
Ik heb in april een bestelling gedaan, ik heb hier meerdere mails over gestuurd en kreeg telkens te horen dat hij nog geleverd zou worden. Na ruim 2 maanden te hebben gewacht met mails er tussendoor hen een mail gestuurd dat ik mijn geld terug wou. Nooit een reactie op terug gehad. En het gaat hier niet om een bedrag van €5,-. Na de eerste mail nog een mail terug gestuurd, weer aangegeven dat ik per direct mijn geld terug wil en ook hier weer geen reactie op gekregen.Gewenste oplossing
Het enige wat ik nu nog wil is mijn geld terug. Heb het in april besteld en nu (eind juli) nog steeds mijn bestelling ontvangenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.