Klacht Lofy.nl: defect

S#W

Ik heb een tijd geleden een aircooler besteld. Na vele weken wachten dacht ik enthousiast te zijn en was blij met de nieuwe aircooler. Echter van korte duur. Na 3x kort gebruikt te hebben deed deze het al niet meer.

Via mail gevraagd om restitutie. Dat deden ze helaas niet. Echter zou ik een nieuwe krijgen en mocht de defecte houden. Inmiddels is de zomer al voor een deel voorbij en nog geen nieuwe aircooler. Ook geen bericht wanneer deze zou komen. Dus weer een mail. Echter met terug beantwoorden zijn ze vrij snel dat is tot nu toe het enige positieve. Maar de service is dus drama. Tot mijn verbazing ontdekte ik de aircooler waarvoor ik €50 betaald heb dat deze op Aliexpres voor €17 aangeboden word. Dus mijn vermoeden is dat t van een doorverkoop is en hun daarom zo een lange levertijd hebben. Ik ben nog in afwachting maar zoals ik hier van vele verneem geven ze geen geld terug wat heel spijtig is voor zo een bedrag voor iets wat niet functioneert.

zorgen dat ik mijn geld terug ontvang

Wij vinden dat Lofy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Lofy.nl?