Opgelost door Lofy.nl: Ontvangen producten worden niet retour genomen en krijg geen geld terug

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 458193
Gebruiker
Cjb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Direct na het ontvangen van bestelde producten wil ik deze retour zenden, echter krijgen ik geen informatie hoe deze retour te zenden. Wel reageren ze op e-mails maar dan met een voorstel voor 50% refund. Nadat ik heb aangeven alles retour te willen en mijn complete aankoopbedrag retour te willen hebben reageren ze niet meer.

De oplossing

Lofy.nl moet aangeven hoe ik de producten retour moet sturen en het complete aankoopbedrag terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Lofy.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Cjb
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Lofy.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen