Klacht Logicx: Lamlendig Logicx

RDH

15 maart 2015 auto startte op niet op zondag tijdens een bezoek in Utrecht, scherm gaf startblokkering defect aan.
BMW hulpdiensten deelde mede dat er een monteur zou komen, ANWB kwam
ANWB monteur kon het euvel niet verhelpen, en deelde mede een bergingsbedrijf te gaan bellen
Logicx berging kwam na een 80 minuten, en deelde mede in naam van BMW de auto te laden en in Nieuwegein af te leveren omdat het weekend was, en BMW niet wilde dat er in het weekend defecte auto werden afgeleverd bij hun vestigingen.
De auto was op de berging auto gesleept met geblokkeerde wielen, wij vroegen in de garage of wij nog even onder de auto konden kijken of er sleep schade was.
Er was schade, veel schade, zoveel dat wij de auto een week lang in de garage moesten achterlaten.

Sleepdienst Logicx had de auto zo beschadigd dat wij een week geen gebruik hebben kunnen maken van onze pas aangeschafte auto, die nu een herstelde auto is, in plaats van een bijna nieuwe auto.

Schade is door BMW herstelt, wij claimen bij Logicx 500 euro voor onnodige schade en onzorgvuldig transport en het 1 week niet gebruik kunnen maken van onze auto.

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?