Klacht Logicx: Logicx incasseert eigen risico zonder enige onderbouwing

Klachtnummer
# 319420
Gebruiker
B. Wellink
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Wij hebben via de reisverzekering een caravan bij de firma Logicx in Apeldoorn gehuurd. Bij de inname van de caravan is een klein scheurtje aan een hoekelement geconstateerd, Na enkele dagen ontvingen we een factuur, waarin het volledige eigen risico van 275 werd gefactureerd. Er was geen onderbouwing hoe hoog het daadwerkelijke schadebedrag was. We hebben Logicx zowel telefonisch gebeld als een mail verstuurd met het verzoek om een onderbouwing. We betwisten ook de hoogte van het schadebedrag, aangezien we denken dat de schade via een eenvoudige reparatie verholpen kan worden. Ook gaf een lokale medewerker van Logicx aan dat een hoekelement niet duur is.

Gewenste oplossing

We willen een toelichting ontvangen van Logicx over het daadwerkelijke schadebedrag. Eventueel een schade expert inschakelen die onafhankelijk de hoogte van het bedrag kan vaststellen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logicx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen