Klacht Logicx: Logicx medewerker nonchalant over afleveren auto

Willybmw335i#

Zondag15 augustus kregen wij een lekke band onze auto werd naar opdracht van anwb opgehaald door Logicx ,we zouden onze auto maandag afgeleverd krijgen op ons adres in Nijmegen ,dit ging helaas niet door wegens drukte kregen wij te horen .
Werd dinsdag 17 aug tussen 16.00 en 17.00 had ik nog over nagebeld met anwb auto was onderweg had Logicx anwb bevestigd had dus 2 uur vrij genomen van het werk .inmiddels moest de vervangende auto om 17.00 ingeleverd worden van Logicx. Wij wachtend op onze auto .
Inmiddels 19.30 geen auto ,Logicx gebeld ,krijg ik te horen onze chauffeur heeft het niet gered???
Geen auto dus,ik zeg bellen jullie dan niet even om dit mede te delen .
Nee hoor zegt Logicx dat zijn wij niet verplicht ? Ik wanneer krijgen wij onze auto dan ? Morgen zegt de man ,okee wij moeten allebei werken ? Hoe wil u chauffeur dat dan regelen ? We zitten al sinds vanmiddag zonder vervangende vervoer omdat onze auto gebracht zou zijn .
En u kunt niet even bellen dat deze niet gebracht word ,ik zeg ik wil hier een klacht over indien bij uw bedrijf Logicx.
Moet U vooral doen zegt de man aan telefoon van Logicx.
Nog onze auto niet terug dus en wanneer wel ,is de vraag want wij moeten volgende dag werken .
kunnen nu geen vrij meer regelen .
Ben dus echt zo boos door het onnozele gedrag en reageren van Logicx medewerker aan telefoon.

Onze auto op ons adres afleveren en snipperdag vergoeden en op zijn minst iedere eigenaar informeren als ze hun afspraken niet na kunnen komen om af te leveren auto op de hoogte stellen van correcte aflevering dag

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?