Klacht Logicx: Logicx probeert ons reeds bestane schade in de schoenen te schuiven.

Klachtnummer
# 389376
Gebruiker
L.A. van Reyendam
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Logicx stuurde mij een rekening voor de kosten van het repareren van krassen die op de vervangendeauto zitten. Deze krassen zaten er al op toen wij de auto ophaalde. Ik heb bewijs dat deze schade er al zat. Van het beeldmateriaal dat ik naar Logicx verstuurde zegt medewerkster van Logicx dat zij dit niet kan zien op het beeldmateriaal. Zelfs op het "uitleenformulier" staat de schade duidelijk omschreven. Toch blijft de medewrrkster erbij dat ik de kosten moet betalen.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat Logicx deze factuur intrekken en zij hun excuses aanbieden voor het ongemak.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logicx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen