Klacht Logicx: Onterechte kosten / incasso

# 432058
kraaij

Auto met pech gehad, netjes geholpen en niet gekozen voor eigen risico om dit af te sluiten. Wij hebben de auto meegenomen en netjes weer ingeleverd en krijgen eerst een rekening thuis gestuurd voor de te veel gereden km's ? Dit staat nergens in het contract en vanaf Maastricht naar Amersfoort is een flink aantal kilometers, goed dit is met pijn en moeite kwijt gescholden.

Paar dagen later opnieuw een brief, nu over de kosten van het eigen risico terwijl wij dit niet hebben opgegeven. Dit klopt dus wederom niet, hierover meerdere malen gebeld en zouden worden teruggebeld, je raadt het al ze bellen niet terug. Nu krijgen we een mail dat dit bij een incasso bureau ligt!

Weer bellen maar niemand weet van de eerdere gesprekken af blijkbaar en niemand weet wie er terug zou bellen en ook niemand die hierover gaat is aanwezig. Echt een enorm slechte zaak. Hoop dat dit snel opgelost gaat worden anders zal ik hier een zaak van maken.

Kwijtschelding van alle kosten, dit is onterecht.

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?