Klacht Logicx: Oplichterij en misleidende info.

SBKetting

Mijn vriendin en ik zijn 1 week geleden op vakantie geweest in de tent in Zeeland op de camping. Wij kregen 11 Juli jongsleden pech met mijn auto. De strartmotor had het begeven. Dus heb ik hulp ingeschakeld via de ANWB waar ik lid bij ben. Deze hebben mij eerlijk en erg goed geholpen. Dus voor hun een dikke pluim! Maar nu komt het. In mijn pakket bij de ANWB staat dat ik recht heb op 2 dagen gratis vervangend vervoer binnnen Nederland. Dus wij zijn doorgestuurd naar Kuzee te Vlissingen om daar een gratis leenauto op te halen. Vervolgens gaat mijn vriendin naar binnen om de auto in ontvangst te nemen. Ik bleef in de auto omdat anders de auto af zou slaan en wij niet meer verder konden reizen. Bij het in ontvangst nemen kreeg mijn vriendin een tablet in haar handen gedrukt met een rood vakje waar een handtekening geplaatst moet worden. Nergens iets van tekst of een overeenkomstpapier. Dus zij vraagt aan degene die erover gaat of er niet nog ergens aan voorwaarden of dergelijk moeten worden voldaan of dat er voorwaarden zijn waar wij rekening moete houden. Ze kreeg een nee te horen en heeft ondertekend. Ik kreeg afgelopen vrijdag van Logicx een factuur binnen van €34,95 met als reden: verlagen eigen risico. En dat terwijl wij nergens akkoord gegaan zijn met dergelijke voorwaarden. Vervolgens heb ik netmet hun gebeld maar zij hebben er maling aan. Ik vind dit pure misleiding en oplichterij! Ik sta nu machteloos en ben in totaal heel veel geld kwijt geraakt plus nog een €34,95 waar we niet mee akkoord zijn gegaan.

Ik wil dat Logicx mij de €34,95 terugbetaald en hun excuses aanbied. En een compensatie vanwege veel verloren tijd qua bellen en onnodige kosten. En dat hun hier op gaan letten zodat andere leden niet zomaar onverwachte oneerlijke kosten moeten betalen!

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?