Klacht Logicx: Slechte afspraken en slechte info verschaffing en lakse service.

Henk3000

Mijn auto is woensdag weggesleept door dit bedrijf. Ik had de auto direct naar de garage moete laten brengen, maar op advies van dit bedrijf bij de berging laten staan. Mij is toegezegd dat de auto de volgende ochtend bij de garage word afgeleverd. De auto is volgens dit bedrijf pas om 16:15 afgeleverd. De berger die onder hun leiding valt zegt dat de auto al om 14:00 daar staat. Mij was de ochtend toegezegd. Nu zegt logicx dat het binnen hun afspraken valt en de berger met mij heeft afgesproken en dat dat tussen mij en hun is. Lekker afgescheept allemaal. Ik heb gevraagd waarom de auto zo laat geleverd was en het antwoord was dat ze het te druk hadden. Ze zijn van mening niet van plan te zijn mensen op de hoogte te brengen als iets verlaat is. Heel erg onbeschoft werd ik aangesproken en weer doorverwezen.
Ik zal geen zaken meer met dit bedrijf doen en zal ze zo veel mogelijk dwarsbomen. Het is wel de anwb die zaken doet met mensen die zich niet aan de afspraken houden. Ik zal ook overstappen van wegenwacht. Dus wat mij betreft kan de anwb en logicx de pot op. Ik zal hier nog meer reclame van maken.

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?