Klacht Logicx: slechte facturarie en zeer slechte service

Klachtnummer
# 397766
Gebruiker
ABOS
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Logics heeft mijn auto na een kettingbotsing (14-9) geborgen, opgeslagen en getransporteerd naar de garage.

Na twee weken heb ik de factuur van opslagkosten en berging gekregen.
De factuur van transport was beloofd om ook binnen twee weken te leveren. Dit is op 23-10-2019 nog steeds niet geval, nu geven zij aan dat het nog 2/3 weken zal duren.

Er zijn nog meer zaken die niet goed zijn verlopen, maar die laat ik voor nu achterwege. Over hun service en facturatie ben ik zeer ontevreden en totdat ik mijn factuur ontvang zal ik dagelijks een klacht in te dienen.

Gewenste oplossing

z.s.m. facturatie aanleveren

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logicx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen