Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Logicx: slechte service en facturatie
Details
Klacht
Logics heeft mijn auto na een kettingbotsing (14-9) geborgen, opgeslagen en getransporteerd naar de garage.Na twee weken heb ik de factuur van opslagkosten en berging gekregen.
De factuur van transport was beloofd om ook binnen twee weken te leveren. Dit is op 21-10-2019 nog steeds niet geval, nu geven zij aan dat het nog 2/3 weken zal duren.
Er zijn nog meer zaken die niet goed zijn verlopen, maar die laat ik voor nu achterwege. Over hun service en facturatie ben ik zeer ontevreden en totdat ik mijn factuur ontvang zal ik dagelijks een klacht in te dienen.
Gewenste oplossing
z.s.m. facturatie afleverenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.