Klacht Logicx: transportschade

Klachtnummer
# 64433
Gebruiker
Menno75
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Zaterdag (07/06/'14) kwam ik in Den Haag te staan met pech, omdat de wegenwacht dit niet kon oplossen, is mijn auto in opdracht van de ANWB op transport gezet. (Logicx)

De auto is afgelopen dinsdag (10/06/'14) gebracht naar mijn garage in Purmerend, door de drukte bij de garage en bestellen van onderdelen was ik vrijdags bij de auto.
Toen ik de auto zag viel mij meteen de schade op, dit was ook al geconstateerd door de garagist omdat de auto altijd daar in onderhoud is.
Deze schade is gebeurd tussen het moment van wegslepen uit Den Haag en het afleveren bij de garage in Purmerend.

Tevens is bij aflevering van de auto bij de garage ook niet geschouwd, maar het afleveringsbriefje naar binnengegooid ...''de auto staat daar''...en ''ik ben weer weg''...''daaaag''

Dan kan je ook nooit iets hard maken of er wel of geen schade aanwezig was.

Ik heb in eerste instantie contact opgenomen met de ANWB (omdat het in opdracht van hun is gebeurd, dus lijkt mij dat zij v

Gewenste oplossing

Als de geleden schade wordt gerepareerd zoals dat hoort

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logicx?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen