Klacht Logicx: Verslepen auto naar Garage

Erik Visch

Ik heb een klacht over de wijze van Service, die ik afgelopen woensdag nog hoog, maar op dit moment diep onder 0 heb staan.

Afgelopen woensdag avond kwam ik met pech te staan aan de A2 ter hoogte van 117,5 Li.
Er komt met spoed een sleepwagen aan om u te verslepen daarna moet u weer contact openemen. Ik wist dat dit niet mogelijk was, maar na een uur stond ik nog naast de betonnen afzetting.
De Sleep wagen die kwam stopte eerst achter mij terwijl die er pas 10 min stond. Vreemd, want ik mag toch aannemen dat je eerder geholpen wordt als je langer staat, maar goed, die meneer gaf aan dat ze de weg aan het leegvegen zijn in verband met drukte.

Bij Logicx Den Bosch aangekomen krijg ik vervangend vervoer en geef ik aan dat mijn auto Vrijdags niet naar de garage gebracht kan worden omdat ze tot en met zondag gesloten zijn. Maandags dus weer open.

Vanmorgen de garage gebeld om te zeggen dat de auto eraan komt. Zij zouden bellen als die er was.
Om 16:00 uur toch maar eens gaan bellen en de auto blijkt er niet te zijn.

Vervolgens Logicx gebeld. Ja, het is druk geweest dus we hebben de auto niet kunnen verslepen.
Pardon….. Wat is dit voor Bizar iets… Ik moet die leenauto terugbrengen. Neem daarvoor een halve dag vrij om vervolgens te horen dat ze “PROBEREN” morgen die auto wel daar te krijgen.
Proberen. Ik neem aan dat jullie hem dan brengen, want ik zit nu zonder! Ja, dan moet u contact opnemen met ANWB.

Dus ANWB gebeld. Ja, dat is wel een vreemde situatie. Ja, dan kunt u de auto nog even huren, maar wel op eigen kosten. Niets tegen de medewerkster hoor, maar wat is dit!.
Dat is dan wel op eigen kosten!
Huh. Op eigen kosten…..

Ik vind het echt bizar hoe dit gaat en ben daar ook super boos over.
Die auto staat er sinds woensdag avond. Ik geef nog netjes aan wanneer deze geleverd kan worden bij de garage, voordat ze daar vrijdag staan en het bedrijf is dicht en vervolgens is de service van jullie uit 0,0, sterker nog, diep daar onder.
Ik ben totaal niet geïnformeerd over de situatie dat mijn auto niet geleverd zou worden vandaag.
Als ik dat eerder had geweten had ik geen vrij genomen (kost mij nu een halve dag), had ik die leenauto niet teruggebracht en de kosten op jullie verhaald en heb nu HE-LE-MAAL GEEN vervoer.
Dus ik mag nu weer 2 uur gaan reizen om wederom een leenauto te krijgen op EIGEN KOSTEN? Terwijl ik om 18:30 avondvierdaagse heb met mijn kinderen?
Dus moets ik dat dan morgen doen? En weer een halve dag vrijnemen?

Jullie zorgen niet voor correcte afhandeling en daar mag ik voor boeten? Terwijl het mij nu ook al een halve dag kost? En dat alles om jullie (lees vooral Logicx, maar ook zeker verantwoording ANWB) fouten (want daar zie ik dit onder) goed te mogen maken.

Hoe jullie het wenden of keren, is dit niet de service die je mag verwachten, want doordat de auto nu weer later daar is, ben ik hem nog langer kwijt om te herstellen.
Bedankt voor deze slechte service!

Ik ben benieuwd hoe jullie dit op gaan lossen voor mij en verwacht op zijn minst een schadevergoeding hiervoor!

Wij vinden dat Logicx hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logicx?