Klacht Logitech: dubbele, 3 dubbele of geen toetsaanslag

Wiebe

Beste logitech,
iin 2015 heb ik een keyboard gekocht namelijk de oriion spaaark ( g910 ) RGB voor 179,95. Hopende dat ik voor dat geld zeker een goed product ging krijgen. zoals je aan mijn typen kunt zien vertoond het toetsenbord enige defecten. nou iis mijn garantiie verlopen en natuurliijk doen zich dan de problemen voor. Ik heb express nog geen backspace gebruikt of mijn ziinnen aangepast om te laten zien dat dit toetsenbord alles behalve wwaar geeft voor zijn geld.
Het dubbel typen, triiple typen of gewoon totaal niet registreren van de toetsaanslag is een probleem wat zelfs op jullie community forums een groot aangepunt probleem is.

Helaas is er ( zover iik uit de reacties opmaak ) niks mee gedaan en zijn de enige manieren die worden gegeven dat je alle toetsen er af moet halen, schoonblazen, etc etc ( dit heb ik allemaal geprobeerd ). dit helpt voor 1 a 2 dagen maar daarna keert het probleem wweer terug.

Ik vind logiitech een goed merk dus begriijp me niiet verkeerd maar ik overweeg hardwware van een ander merk te gaan halen wwant zo kan iik net gamen met een 'pro gaming toetsenbord '.

een oplossing voor diit probleem. als dat niet lukt dan in iieder geval voor toekomstige toetsenborden zodat andere mensen niiet hetzelfde probleem krijgen.
Het liefst wil ik mijn geld terug of een nieuw toetsenbord. Ik kan namelijk beter gamen en/of een verslag schrijven met een toetsenbord van 10 euro, dan met een toetsenbord die 18x duurder is

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logitech?