Klacht Logitech: Duur Logitech product maar niet te installeren, weggegooid geld en uren frustratie zonder uitkomst

Klachtnummer
# 312555
Gebruiker
F.G.H. Bruggeman
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Logitech "universal folio" toetsenbord voor tablets gekocht. Dramatisch slechte installatie informatie. Het boekje mist allerlei essentiële informatie. Dan maar download pdf gedaan. Ook nu na veel zoeken blijkt dat je een speciaal appje moet downloaden. Dat staat nergens. Dan geeft het systeem 3 seconden een nummer dat je dan blijkbaar "ERGENS" MOET INVULLEN, MAAR WAAR??? Dat is niet duidelijk. Op het tablet verschijnt niets waar je kunt invullen en op het toetsenbord kan niet want het systeem geeft aan dat op het moment dat je dat zou kúnnen doen het toetsenbord alweer is ontkoppeld. Ruim 1 week geleden mail gestuurd maar die wordt niet beantwoord en "NATUURLIJK" kan je niemand bereiken van Logitech want die doen er alles aan om vooral ONBEREIKBAAR TE ZIJN VOOR GEFRUSTREERDE KLANTEN VAN HUN PRODUCT.

De oplossing

Een "mens" te kunnen spreken die een probleem zouden kunnen oplossen wat duidelijk wordt veroorzaakt door de Logitech makers en bereikbaarheid van Logitech voor de vele andere klanten die net als ik geen glazen bol hebben waarin je heel misschien wel een oplossing zou kunnen vinden die Logitech zelf (ondanks een naam lijkt te suggereren dat er logische techneuten zijn bij dit bedrijf) blijkbaar niet wil kunnen verstrekken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logitech?