Klacht Logitech: Harmony Hub app mist noodzakelijke functionaliteit en Logitech reageert niet op verzoeken

marspan

Wij hebben een TV, een receiver, een KPN radio-TV ontvanger, en sinds kort 2x een chromecast.
Behalve de TV staat alles in een kast achter houten deurtjes.
Daarom heb ik een Logitech Harmony Hub gekocht. Dat is een Wifi-naar-infraroodkastje + een app. Die app doet een heleboel goed, maar een aantal zaken zijn zeer irritant. Logitech reageert op verzoeken met "zo zit de software niet in elkaar" (nee, duh) en "wij kunnen u niet helpen, en noteren uw klacht als afgehandeld".

Problemen
1. Voor de TV kun je kiezen uit knopjes voor alle zenders/kanalen die de KPN biedt. De app heeft een apart scherm met de gekozen zenderknoppen. Voor de radio is dat er niet. Het is ook niet mogelijk om zelf knoppen te programmeren, dus je moet de 3-cijferige kanaalnummers onthouden, met als gevolg dat we toch een A4 met de kanaalnummers hebben hangen.

2. De app kan de bestaande WiFi verbinding met het kastje vaak niet herstellen. Je kunt die dan wel opnieuw maken - een tijdrovende extra handeling.

Het moet goed mogelijk zijn om de software op deze twee punten aan te passen.

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logitech?