Klacht Logitech: Ik wil garantie, maar jullie klantenservice helpt me daar niet echt mee.

Klachtnummer
# 381702
Gebruiker
Smartie
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb in de afgelopen 19 manden nu 4 headsets van jullie gehad, 3 verschillende, al die headsets gingen redelijk snel kapot. Nu is mijn laatste headset ook heel snel kapot gegaan. Ik heb jullie gecontacteerd er werd gezegd dat ik verder geholpen werd via de mail, ik heb niets gekregen. Daarna heb ik nog vaker gebeld, maar ik zat zo lang in een wachtrij dat jullie me niet meer konden helpen. Hopelijk kunnen jullie dat nu wel.

De oplossing

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen door mij mijn geld terug te geven.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logitech?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen