Klacht Logitech: Logitech heeft Black Friday orders voor G510s en Harmony Touch geannuleerd wegens vermeende prijsfout.

Klachtnummer
# 141961
Gebruiker
Koffie-Verkeerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Tijdens Black Friday zowel de G510s als de Harmony Touch besteld en betaald. Kreeg een week later (op 4-12-2015) opeens mailtjes dat de prijs van beide artikelen een prijsfout betrof en dat de orders geannuleerd zouden worden.
Anderen hebben (aantoonbaar) hun order (identieke artikelen) wel uitgeleverd gekregen voor dezelfde prijs.
Nog iets later mailtjes ontvangen dat ik zelf de bestelling had geannuleerd wat niet zo is.
Klantenservice gebeld, 20 minuten wachttijd, medew. kon/mocht/wilde niets zeggen over afwikkeling behalve dat er vandaag (04-02-2015) een mail verstuurd zou worden met de uiteindelijke beslissing.
Later op de dag een terugbetaling voor de order van de G510s en de Harmony Touch via Paypal gehad. Mail met beslissing/oplossing/tegemoetkoming nog steeds niet gehad.

De oplossing

Uitleveren van de goederen conform de door mij gedane bestellingen .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logitech?