Klacht Logitech: Logitech komt zijn garantieverplichtingen niet na en reageert traag of helemaal niet

D. A. Ben-Asher

Mijn Logitech draadloze toetsenbord en muis zijn allebei defect na één jaar en vier maanden. Logitech biedt een garantie van drie jaar. Drie weken geleden heb ik aanspraak gemaakt op de garantie. Twee weken lang bleef het stil waarna ik een e-mail kreeg met de vraag om de defecten nader te omschrijven (wat ik al had gedaan toen ik mijn claim indienden). Gisteren, één week later en nog geen antwoord, heb ik nog een e-mail gestuurd en Logitech in gebreke gesteld en gesommeerd om een vervangende draadloze toetsenbord en muis te leveren binnen vijf werkdagen. Ik heb nog geen antwoord mogen ontvangen en ik wil hierbij de klantonvriendelijkheid en belabberde service van Logitech publiek aankaarten.

Een vervangende draadloze toetsenbord en muis en liefst excuses voor de trage reactietijd en lange wacht (ik werk al ruim drie weken met een hinderlijke tussenoplossing)

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!