Klacht Logitech: Logitech MK710 toetsenbord

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 86366
Gebruiker
SvD
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na het verdwijnen van de toets letters van een "Wave" toetsenbord nu een MK710 bord.
Deze laat dezelfde problemen zien, letters en symbolen worden onleesbaar.
Op de site van Logitech alle producten aangemeld, maar deze zijn met inloggen niet meer terug te vinden. Op het keuze menu staat dit type niet en dus kom je niet verder!Geprobeerd deze klacht te melden, maar dit is ondoenlijk omdat de Nederlandse site geen e-mailadres bezit en je gelijk op een Engelse site terecht kom.
Van een toetsenbord van +/- € 70,- mag je toch meer verwachten van een Zwitsers merk?

De oplossing

Verwacht geen oplossing en ga waarschijnlijk over op ander merk......

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SvD
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry