Klacht Logitech: Logitech reageert niet op mijn klacht.

Klachtnummer
# 100638
Gebruiker
whb
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 13 januari 2015 een klacht opgestuurd.
Ik kreeg dezelfde dag voor mijn klacht een casenummer 00366133.
Nu twee maanden verder. Nog steeds aan mijn klacht gedaan.
Bij herhaaldelijk informeren naar de status gaf een aardige dame van Logitech Customer Care steeds aan dat ik geduld moest hebben. De leidinggevende/een andere afdeling zou mijn klacht behandelen...

Moet ik, na 2 maanden geen resultaat, dat geloven?
Twee mogelijkheden:
- Customer Care houdt mij aan het lijntje!
- Logitech levert slechte producten. Daarom zijn er zijn zoveel klachten dat de leidinggevende/andere afdeling het daarmee inderdaad zo druk heeft en ik dus gewoon geduld moet hebben?

De oplossing

Toezending van een vervangende Presenter R800 of R700

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties