Klacht Logitech: misleiding na aankoop en geen hulp

Klachtnummer
# 141984
Gebruiker
Maryn
Datum
0 reacties

Details

De klacht

op zaterdag november heb ik een toetsenbord besteld wegens de korting nadat ik deze bestelling had doorgevoerd kwam de prijs neer op 35 euro. ik dacht dat het nog een actie was vanwege black friday . een week later wordt in eens mijn bestelling geannuleerd dit wegens een "technische fout" dus heb logitech klanten service gebeld en zij konden het probleem niet vinden later kreeg ik nog een kortingscode op getuuurd die niet eens werkt. ik heb later op gezocht wat wat ik kon doen en kwam er achter dat zij ook nog eens een consumenten recht hebben geschonden ik wil graag juridische hulp van jullie help mij!

De oplossing

ik zou graag het toetsenbord willen voor de prijs die ik er voor betaald heb
anders ga ik over naar juridische hulp.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logitech?