Klacht Logitech: proberen garantie te ontduiken

Klachtnummer
# 104599
Gebruiker
Erw
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb ongeveer anderhalf jaar geleden een headset voor de computer c.q.playstation
gekocht , ik heb alleen geen bon meer. (gekocht bij alternate Ridderkerk voor ongeveer 130 euro) nu is een tijdje geleden de bevestiging van een oorschelp afgebroken wat volgen div forums vaker gebeurd.ik heb diverse mailtjes gestuurd en op de meeste ook antwoord gehad alleen waren het iedere keer weer andere nummers op de headset zouden moeten staan die er niet opstaan. rijksgrens het idee dat ik weer door een groot bedrijf bedonderd word om onder een garantieieclaim uit te komen .want er wordt niet meer op mails gereageerd.ik vind als je een headset van 130 euro koopt dat je dan wel kwaliteit en service mag verwachten.

De oplossing

Dat de headset op zijn minst kosteloos gerepareerd word

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Logitech?