Klacht Logitech: Product gekocht, maar geen product geleverd noch geld terug gekregen

0938890erol

Ik heb op 30-11-2015 een product aangeschaft bij Logitech. Deze was dezelfde dag betaald en de bestelling is in behandeling genomen. Na enkele dagen zonder update heb ik Logitech klantenservice gecontacteerd. Zij hebben mij ervan verzekerd dat het product diezelfde week verzonden zou worden en dat alles in orde was. Enkele dagen later ontving een collega, die zelfde product had besteld, zijn bestelling met grote tevredenheid. Toen ik dit hoorde heb ik Logitech wederom gecontacteerd en zij vertelden mij wederom dat het product gewoon geleverd zou worden. Zij vertelden mij tevens dat diezelfde dag of de dag erna een teamleider mij zou terugbellen. Waarom? Geen idee. Enkele dagen terug heb ik Logitech wederom een mail gestuurd en gedwongen een antwoord te geven. Zij stuurden mij dagen later een mail dat mijn bestelling waarschijnlijk geannuleerd zou worden en dat ik hier een mail van ontvangen zou hebben met excuus en korting voucher en dat mijn geld terug gestort zou worden.

Mijn bestelling staat op de site nog altijd in behandeling, heb geen geld terug ontvangen na 3 weken en het product is op voorraad. Logitech mag na 3 weken geen bestelling zonder argument annuleren vind ik zelf. Ik vind dat Logitech op zijn minst mijn toetsenbord mag leveren. Zo niet, dan wil ik mijn geld terug hebben!!!! Ik begrijp niet hoe bedrijven als deze met zulke bandieten-acties weg kunnen komen. Logitech, schaam je!

Wij vinden dat Logitech hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Logitech?